ေတြေ၀ႏွလံုးသား



      ယတိျပတ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေၾကာင္႔ ရင္ထဲတြင္ အနည္းငယ္ ေပါ႔ပါးသြားသေယာင္ ရွိသည္။ တစ္ျပိဳင္နက္တည္း၌ ပို၍ေလးလံသေယာင္လည္း ထင္မိျပန္သည္။
      ဆန္႔က်င္ဘက္ ခံစားခ်က္ႏွစ္ခု အားျပိဳင္မႈေၾကာင္႔ နွလံုးသားသည္ ဆို႔နင္႔မြန္းက်ပ္လ်က္ရွိသည္။
   စီးေနက် မိေက်ာင္းစက္ဘီးကို အိမ္ထဲမွထုတ္ေနခ်ိန္မွာပင္ မိမိစိတ္သည္ ေတြေ၀ေနမွန္း သတိထား မိသည္။  ေျခနင္းခံုေပၚမွ ေျခေထာက္အစံုသည္ တာ၀န္ေက်ပြန္စြာ စည္းခ်က္မွန္မွန္ လႈပ္ရွားေနၾကေသာ္ လည္း စိတ္အစဥ္သည္ ေျခနင္းေပၚတြင္ မရွိေခ်။
      စက္ဘီးလက္ကုိင္ေပၚတြင္လည္း မရွိ။ ယာဥ္မ်ိဳးစံု၊ လူမ်ိဳးစံု ဥဒဟိုသြားလာေနေသာ လမ္းမေပၚတြင္လည္း မရွိခဲ႔ပါေခ်။
      အိမ္မွထြက္မလာခင္ကပင္ ကၽြန္မ၏စိတ္အစဥ္သည္ အသည္းနင္႔ေအာင္ခ်စ္ရေသာ...
“သူ” ၏ရက္စက္ျခင္း၊ မယံုၾကည္ႏုိင္ျခင္း၊ ႏွေျမာျခင္း၊ ေၾကကြဲျခင္းမ်ားအလယ္တြင္ တ၀ဲ၀ဲႏွင္႔ ရွိေနခဲ႔သည္။
      အခုမွ မဟုတ္ပါဘူးေလ။ ပူေလာင္ကၽြမ္းေျမ့မတတ္ ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ ဒီေသာကေတြကို ကၽြန္မ မ်ိဳသိပ္ခံစားခဲ႔ရတာ တစ္ပတ္တိတိရွိခဲ႔ျပီပဲ။
      ထိုတစ္ပတ္မွ်ကာလသည္ ပူေဆြးရသူ ကၽြန္မအဖို႔ ကမၻာႏွင္႔ခ်ီကာ ရွည္ၾကာသည္ဟု ထင္ေနမိသည္။
တကယ္ေတာ႔... ဒီေလာက္ၾကာၾကာ ၾကိတ္မွိတ္ခံစားေနတာမ်ိဳး ကၽြန္မဘ၀၌ မရွိခဲ႔ဖူးေပ။
ျပႆနာကို ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္း ေျဖရွင္းသင္႔သည္ မဟုတ္လား။
     ကၽြန္မကိုယ္၌ကလည္း နဂုိဗီဇကပင္ ပြင္႔လင္းတတ္သူ၊ မ်ိဳသိပ္မထားတတ္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါလ်က္
ဒီတစ္ၾကိမ္ေတာ႔ ကၽြန္မအေတြးအေခၚမ်ား ထူးဆန္းစြာ ေျပာင္းလဲသြားရသည္။  မ်ိဳသိပ္ထားရျခင္းသည္ အပင္ပန္းဆံုးဟု ယူဆသူကၽြန္မအဖို႔... မ်ိဳသိပ္ထားတာက ပို၍သက္သာမည္ဟု ေတြးမိသည္ဆုိလွ်င္ ရယ္စရာမ်ား ျဖစ္ေနမလား။
      ကၽြန္မကေတာ႔ မရယ္ႏုိင္ပါ။ မငိုမိေအာင္ပင္ မနည္းၾကီး ထိန္းေနရသည္။
ယခုလိုအခ်ိန္မွာေတာ႔ ေလာကၾကီးသည္ ငိုခ်င္စရာေကာင္းေသာ အရာမ်ားႏွင္႔ျပည့္ႏွက္ေနသည္ဟု ထင္ေနမိသည္မွာ ကၽြန္မအမွား မဟုတ္ႏုိင္ပါ။
xxxxxxxx

       အမွန္ပင္ ေလာကၾကီးသည္ သာယာမႈအေပါင္း ဆိတ္သုဥ္းသြားခဲ႔ေလျပီ။
      ကၽြန္မကို ရယ္ေမာေအာင္ အျမဲ ေနာက္ေျပာင္တတ္ေသာ ကၽြန္မခ်စ္သည့္ “သူ”သည္လည္း ကၽြန္မ မ်က္ရည္မက်ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္ေတာ႔မည္ မထင္ပါ။
      သူ ကၽြန္မကို ပစ္သြားျပီတဲ႔လား။
     တကယ္႔ကို ထားရစ္ခဲ႔ျပီလား။
     မေသခ်ာပါ။
     ကၽြန္မဘက္က သူ႔အေပၚမေျပာင္းလဲတာ ေသခ်ာေပမယ္႔ သူ႔ဘက္က...။
     ဒါကို ကၽြန္မ သိခ်င္ပါသည္။ သူ႔ဘက္က သေဘာထားကို ထင္ရွားေစခ်င္သည္။ ရင္ထဲကပုစာၦကို အေျဖရွာပစ္ခ်င္သည္မွာလည္း ေျပာဖြယ္ရာမရွိ။
     သို႔ေသာ္.. ကၽြန္မ သူ႕ကုိမေမးရဲပါ။ သူ႔ႏႈတ္မွ ထြက္လာမည့္အေျဖစကားသည္ ကၽြန္မ ရင္မဆိုင္ရဲေသာ အေျခအေနကို ေရာက္ေစခဲ႔လွ်င္ မခက္ပါလား။ ကၽြန္မခံႏုိင္ရည္ရွိမည္ မထင္ပါ။
     ထို႔ေၾကာင္႔ပင္ တစ္ေယာက္တည္း ၾကိတ္မွိတ္မ်ိဳသိပ္ေနခဲ႔မိသည္။ ထြက္ေပါက္ကို လိုက္ရွာလိုစိတ္လည္းမရွိ။ ေသာကပင္လယ္အတြင္းတြင္သာ ပင္ပန္းၾကီးစြာ ကူးခပ္ေနခဲ႔မိေလသည္။
     ခုေတာ႔... ကၽြန္မ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခု ခ်လိုက္ျပီ။ သူ႔ကိုေတြ႕ျပီး မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ေျဖရွင္းပစ္ေတာ႔မည္။ သူ႔ထံမွအေျဖကို အျပံဳးမပ်က္ နားေထာင္ေနလိုက္မည္။ သူထြက္သြားခဲ႔သည္ မွန္ေသာ္လည္း ကၽြန္မ ႏွလံုသားသည္ အေျပာင္းအလဲ အေၾကအကြဲ မရွိေစရ။
      အားငယ္စိတ္ေအာက္တြင္ ေသးႏုပ္တိမ္ျမဳပ္ေနခဲ႔ေသာ ကၽြန္မ၏မာနမ်ား ရုတ္တရက္ ႏုိးၾကြလာၾကသည္။
ဒီလို တစ္ေယာက္တည္းၾကိတ္ခံစားေနတာ သိတ္အဓိပၸာယ္မရွိ။ ရဲရဲတင္းတင္း ျပတ္ျပတ္သားသား ရင္ဆုိင္ရမည္။ အရႈံးကိုျဖစ္ျဖစ္၊ အမွန္တရားကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ႔။
      တစ္ခုေတာ႔ရွိသည္။ သူႏွင္႔ေတြ႕စဥ္ ကၽြန္မ၏ မ်က္ႏွာထားကို ဘယ္လိုထားရမည္နည္း။
ေလသံကိုေရာ....။
      သူ႔ေရွ႕တြင္ မာေၾကာစိမ္းျပတ္ေသာအသြင္ျဖင္႔ ကၽြန္မ မေနတတ္ပါ။ ခံစားမႈမဲ႔သလုိလည္း ဟန္ေဆာင္ႏုိင္မည္မထင္။ ညွိဳးညွိဳးငယ္ငယ္လည္း မေနခ်င္။ ကၽြန္မမ်က္ရည္ေၾကာင္႔ေတာ႔ သူ႔ကို မေတြေ၀ေစခ်င္ပါ။
      ေမးျပီးျပီ ထားပါေတာ႔။ သူ႔အေျဖကို ဘယ္လို မ်က္ႏွာေပးႏွင္႔ ၾကားနာရပါမလဲ။
“ဟုတ္တယ္... မင္းၾကားတာေတြ အကုန္မွန္တယ္...” လို႔မ်ား သူ ဆုိခဲ႔ရင္... ကၽြန္မ မည္သို႔ ရပ္တည္ရပါမည္နည္း။
      သူ႔ကို ကၽြန္မ စြန္႔လႊတ္ရဲပါ႔မလား။
“ အုိ..ဟင္႔အင္း..ဟင္႔အင္း...”
      ေယာင္ယမ္းျပီး ေခါင္းခါလိုက္မိ၍ စက္ဘီးလက္ကိုင္ ယိုင္သြားပံုရသည္။ လမ္းေဘးထိုးက်သြားေသာ စက္ဘီးကို ျပန္ထိန္းရင္း ရင္ထဲမွာ လပ္ဟာေနရသည္။ သူႏွင္႔ေ၀းရမည္ကို စိုးေသာစိတ္သည္ အျမဲေျခာက္လွန္႔ေနခဲ႔သည္မွာ သူႏွင္႔ခ်စ္ျပီးစမွ ခုခ်ိန္အထိ ႏွစ္ႏွစ္တာအတြင္း မေျပေလ်ာ႔ေသးေပ။
      ကၽြန္မ သူႏွင္႔ေ၀းမေနခ်င္တာကို သူမသိလို႔လားကြယ္။
     သူနဲ႔ေ၀းရမည့္အေၾကာင္းကို စိတ္ကူးနဲ႔ေတာင္ ကၽြန္မ ေတြးမၾကည့္ခ်င္ခဲ႔ဘူး။ အိပ္မက္ထဲလည္း ထည့္မမက္ခ်င္ဘူး။ ကၽြန္မသူ႔ကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆုိတာ သူအသိဆံုးပါ။ ကၽြန္မ သူ႔အေပၚ ဘယ္အထိ တြယ္ျငိတယ္ဆိုတာလည္း သူ အသိဆံုးပါ။ ကၽြန္မအေၾကာင္း အားလံုး သူ အသိဆံုးပါ။ ကၽြန္မ သူ႔ကုိ မစြန္႔လႊတ္ရဲဘူးဆုိတာကိုလည္း သူ အသိသင္႔ဆံုးပါ။ ေနာက္ျပီး...
      ခ်ည္ေႏွာင္ထားခဲ႔တဲ႔ သံေယာဇဥ္ၾကိဳး အထူစားၾကီးကိုလည္း သူ ငဲ႔အၾကည့္သင္႔ဆံုးပဲ မဟုတ္လားကြယ္။
xxxxxxxx
 သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ သယ္ေဆာင္လာတဲ႔ သတင္းဟာ ကၽြန္မကို အၾကီးအက်ယ္ တုန္လႈပ္ေစခဲ႔ပါသည္။ သက္ရွိလူသားတစ္ေယာက္ဘ၀ကို စကၠန္႔အေတာ္ၾကာၾကာ ေမ႔ေလ်ာ႔ေနခဲ႔မိသည္။
      ကၽြန္မ၀ိညာဥ္ေတြ ဘယ္ေရာက္သြားျပီိလဲ။
ျဖစ္ႏုိင္၊ မျဖစ္ႏုိင္ဆိုေသာ ဒြိဟစိတ္ကို ဦးေႏွာက္ထဲတြင္ အေျပးအလႊား အေျဖရွာရင္း အသက္ရွဴက်ပ္လာသည္။ ကၽြန္မေရွ႕ အေအးဖန္ခြက္ထဲမွ ေသာက္ေနက်သံပုရာရည္သည္ မၾကံဳစဖူး ဆန္းၾကယ္စြာ ပူေလာင္ေနခဲ႔သည္။
“ နင္ စိတ္ေတာ႔ထိန္းေပါ႔ဟာ။ ငါ႔အေနနဲ႔ အသိေပးသင္႔တယ္ထင္လို႔ ေျပာရတာပါ။ လူေမာ္... ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲေနတယ္လို႔ ၾကားတာၾကာျပီ။ ခု...ငါကိုယ္တိုင္ ေတြ႕လာခဲ႔ရလို႔ နင္႔ကိုလာေျပာတာ။ ႏုိ႔မို႔ဆို ငါေတာင္မယံုခဲ႔ဘူး သူက နင္႔ကို သိတ္ခ်စ္တယ္မို႔လား။ ဒီေတာ႔...”
      သူမ၏ စကားသံသည္ ကၽြန္မနားထဲတြင္ ေ၀း၍ေ၀း၍သြားသည္။ ထာ၀စဥ္ျပံဳးရႊင္ေနတတ္ခဲ႔ေသာ အထက္သို႔ ေကာ႔တက္ေနသည့္ ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္လႊာ အဘယ္ကဲ႔သို႔ ေျပေလ်ာ႔သြားမွန္း မသိလိုက္။
     လက္ထဲမွ ေဆာ႔ကစားေနဆဲ ေဘာပင္ ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႔ လြတ္က်သံထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာေသာ
အသံလႈိင္းတုန္ခါမႈမ်ား နားစည္အေျမွးပါးသို႔ ျပင္းထန္စြာ ရိုက္ခတ္ျမည္ဟည္းေနၾကသည္။
     သူမ ဆက္ေျပာေသာစကားမ်ားထက္ သူ႔မ်က္ႏွာႏုႏုသည္သာ ကၽြန္မအာရံုထဲတြင္ လႊမ္းမိုး၀င္ေရာက္လာသည္။ ရင္ထဲရွိအရာမ်ား ေပ်ာက္ဆံုးသြားသကဲ႔သို႔ လပ္ဟာေနေသာ ခံစားခ်က္ေၾကာင္႔ ရင္ကို လက္ျဖင္႔ ေယာင္ယမ္းကာ ဖိမိသည္။
     ေဘးပတ္၀န္းက်င္မွ စကားေျပာသံမ်ား၊ ရယ္ေမာသံမ်ား၊ ကက္ဆက္သံမ်ား၊ ေၾကာ္သံေလွာ္သံမ်ား
သည္လည္း တိုးတစ္လွည့္၊ က်ယ္တစ္လွည့္။ ေျခေထာက္ေအာက္မွ ေျမၾကီးသည္လည္း ယိမ္းယိုင္လႈပ္ရွား ေနသလုိလိ္ု....
“ ပန္းႏု.. ပန္းႏု သတိထားေလ၊ ကင္တင္းထဲမွာ....”
     နံေဘးမွ သူငယ္ခ်င္း၏ အသံေၾကာင္႔ သတိလက္လြတ္ျဖစ္စ စိတ္ကို ၾကိဳးစား၍ ထိန္းခ်ဳပ္လိုက္ရသည္။
အိမ္သို႔ မည္သို႔မည္ပံု ျပန္ေရာက္လာခဲ႔သည္ကို မမွိတ္မိေတာ႔ပါ။ ခုတင္ထက္တြင္ ကိုယ္ကိုေမွာက္၍
ေခါင္းအံုးကို မ်က္ႏွာအပ္လိုက္စဥ္ ရႈိက္သံသည္ ကၽြန္မႏႈတ္ဖ်ားမွ ထြက္က်လာသည္။
      တစ္ခ်က္...၊ ႏွစ္ခ်က္...၊ သံုးခ်က္...။
      ပါးျပင္ေပၚသို႔ လက္ျဖင္႔ အသိမဲ႔စြာ စမ္းမိသည္။ ေမွ်ာ္လင္႔ထားေသာ ပူေႏြးသည့္ မ်က္ရည္စမ်ား ရွိမေနခဲ႔။
     မ်က္ရည္မက်ေသာ ရႈိက္ငိုျခင္းျဖင္႔ ငိုမိပါပေကာ။
     ရင္ခြင္မွ စူးေအာင္႔မႈႏွင္႔အတူ တည္ေခ်ာင္း၀တြင္ တစ္ဆို႔ေနသည္။ ရင္ထဲမွ ခံစားခ်က္ႏွင္႔ စီးမက်ေသာ မ်က္ရည္မ်ားေၾကာင္႔ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ ဇေ၀ဇ၀ါျဖစ္သြားရသည္။
     ဘာျဖစ္တာပါလိမ္႔။ ဒါဟာ... အခ်စ္စစ္ မဟုတ္လို႔လား။ သူ႔ကို ကၽြန္မ မခ်စ္ခဲ႔လို႔လားဟင္...။
      အို... မျဖစ္ႏုိင္တာ။ ကၽြန္မ သူ႔ကို သိတ္ခ်စ္ခဲ႔သည္။ သိတ္တြယ္တာခဲ႔ရသည္ေပါ႔။ သူ႔အၾကည့္တြင္ စတင္တြယ္ျငိမိစဥ္က စြဲလမ္းခဲ႔ရေသာ သူ႔ပံုရိပ္မ်ားသည္ အမွတ္ထင္ထင္ ရွိဆဲပင္ျဖစ္သည္။
      ရွည္သြယ္ေသာကိုယ္ကုိ မသိမသာကုိင္း၍ ပန္းဖြားလြယ္အိတ္အနီကို စလြယ္သိုင္းလြယ္ကာ
ေျခလွမ္းခပ္က်ဲက်ဲ ေလွ်ာက္တတ္ေသာ သူ႔သ႑ာန္။
      ေဘးခြဲကာ လႈိင္းေျပေျပေလးမ်ားႏွင္႔ ထာ၀စဥ္ ပံုပန္းတက်ရွိတတ္ေသာ သူ႔ဆံႏြယ္ေခြမ်ား၊ မျပံဳးမရယ္ ရီေ၀စြာစိုက္ၾကည့္တတ္ေသာ သူ႔မ်က္၀န္းအၾကည့္မ်ား၊ လမ္းမွာ ေတြ႔႕၍ အမွတ္တမဲ႔ ကၽြန္မကၾကည့္မိလွ်င္ မသိမသာ ဆလြတ္ရုိက္ျပတတ္ေသာ သူ႔အမူအရာမ်ား။ ရယ္ျပံဳးေနေသာ သူ႔မ်က္ႏွာ...။
      အို... ကၽြန္မ ဘယ္လို စြန္႔လႊတ္ရမွာပါလိမ္႔။ သူ..ရယ္ျပံဳးလိုက္လွ်င္ ကၽြန္မ ေငးေမာေနမိတတ္သည္။
“ ေမာင္က ရယ္လုိက္ရင္ သိတ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ။ သိတ္အျပစ္ကင္းတယ္...”
     ကၽြန္မကေျပာလွ်င္ ရွက္ဟန္စြက္၍ ရယ္ေမာတတ္ေသာ၊ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားနွင္႔အတူ မ်က္လံုးမ်ားပါလိုက္၍ ရယ္တတ္ေသာ ကၽြန္မအခ်စ္ဦး သူ႔ကုိ... သာမန္ခ်စ္ျခင္းသာမက ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ျမတ္ႏိုးခဲ႔ရပါသည္။
     သူ ကၽြန္မကုိ ပထမဦးဆံုး စာလိုက္ေပးစဥ္က ရင္ခုန္လႈိက္ေမာ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ႔ေသာ ခံစားခ်က္မ်ားကို သတိရမိလာစဥ္ ကၽြန္မရင္သည္ တဒဂၤ ေႏြးေထြးလာျပန္သည္။
     အခန္းတံခါးပိတ္ကာ ခုတင္ေပၚတြင္ သူ႔စာကို အလ်င္စလို ေဖာက္ဖတ္ခ်ိန္က တုန္ယင္ေနခဲ႔ေသာ ကၽြန္မလက္မ်ား၊ စာဖတ္အျပီး ဘယ္အခ်ိန္တင္ထားမိသည္ မသိေသာ ပင္႔သက္ကုိ အသာခ်ကာ ရင္ခုန္စြာျဖင္႔ မွိတ္ခ်လိုက္မိေသာ ကၽြန္မမ်က္လံုးမ်ား၊ ေခါင္းအံုးကို ရင္ခြင္တြင္ တင္းတင္းေပြ႕ကာ ေက်နပ္စြာျပံဳးေနမိေသာ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းမ်ားးသည္ သူ႔ခ်စ္ေရးမဆုိမီကပင္ သူ႔အေပၚတြယ္ျငိေနမိေၾကာင္း ထင္ရွားေစသည္ မဟုတ္ပါလား။
     သူ႔အတြက္အေျဖသည္ ေထြေထြထူးထူး စဥ္းစားစရာမလိုခဲ႔ပါ။ တစ္ပတ္အၾကာတြင္ ခ်စ္တုံ႔ျပန္ခဲ႔ေသာ ကၽြန္မအား အညွာလြယ္သည္ဟု ေျပာၾကမည္လား မသိ။
     အညွာလြယ္ရုိး ဟုတ္ခဲ႔ရင္လည္း ခ်စ္ေသာ သူ႔အေပၚတြင္သာ အညွာလြယ္ခဲ႔ျခင္းျဖစ္သည့္အတြက္ ကၽြန္မ
လိပ္ျပာသန္႔ပါသည္။ အခ်ိန္ကာလကို ၾကည့္၍ ကၽြန္မအခ်စ္သည္ ေပါ႔တိမ္သည္ဟု ေ၀ဖန္မည္ဆုိလွ်င္ကား ကၽြန္မ စိတ္ဆုိးတတ္ခဲ႔သည္။
     ကၽြန္မအခ်စ္သည္ သူ႔အေပၚတြင္ ျဖဴစင္ေလးနက္ တည္ၾကည္ခဲ႔သည္မွာ ယံုမွားစရာ မရွိခဲ႔ပါ။
xxxxxxxxx
      စူးရွေသာ သံုးခ်က္ဆင္႔ဟြန္းသံေၾကာင္႔ စက္ဘီးကို လမ္းေဘးဘက္ ကပ္ေပးလုိက္သည္။ ဘီးလိမ္႔ရံု
ျဖတ္၍ေမာင္းသြားေသာ အက္စ္အီးကားထဲမွ ျပံဳးစပ္စပ္ျပီတီတီ မ်က္ႏွာမ်ားေၾကာင္႔ ၀မ္းနည္းအားငယ္စိတ္ သည္ တင္းက်ပ္ေမာပန္းလာျပန္သည္။
     တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ စေနာက္သံမ်ားးသည္ ခါးသည္းလြန္းေနသည္။ သူသာပါရင္ ဒီလိုေနာက္ရဲမွာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတဲ႔အေတြးက ၀င္လာျပန္သည္။ ႏွေျမာတသလြန္းစြာ နာက်င္ခံစားေနရသည္။
   “ ခံရခက္လိုက္တာေနာ္...”
      လွမ္းျမင္ေနရေသာ ေစတီေလးေၾကာင္႔ သူ႔အိမ္ေရာက္ေတာ႔မွာပါလားဟု သတိ၀င္လာသည္။
ေစတီေလးႏွင္႔ မေ၀းလွေသာေနရာတြင္ ပန္းရဂံုအမည္ရွိ သူတို႔ျခံေလးသည္ အမည္ႏွင္႔လုိက္ဖက္စြာ ပန္းေပါင္းစံုျဖင္႔ သာေမာဖြယ္ရာ ရွိေလသည္။
     အိမ္ကေလးသည္ မခန္႔ညားလြန္းေသာ္လည္း ေနခ်င္႔စဖြယ္ေကာင္းလွသည္။ သူက မၾကာခဏ
ျခံထဲလိုက္ၾကည့္ဖို႔ ဖိတ္ေခၚတတ္ေပမယ္႔ မာနၾကီးေသာကၽြန္မက တစ္ခါမွ် လိုက္မသြားဖူးခဲ႔ေပ။
       သူ ျခံေရွ႕မွာ ရွိပါ႔မလား။ ဘယ္လုိ ေခၚရမွာပါလိမ္႔။
      ယခင္ ကၽြန္မ သူ႔ျခံေရွ႕ျဖတ္လွ်င္ အိမ္ေဘးကုန္စံုဆုိင္မွ သူ႔မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ေယာက္ (သို႔မဟုတ္)
ျခံေရွ႕တြင္ ကစားေနၾကေသာ ကေလးငယ္မ်ားထဲမွ တစ္ဦးဦး( သို႔မဟုတ္) ျခင္းခတ္ေနေသာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားထဲမွ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္  သူ႔ကို အေျပးအလႊား သြားေခၚေပးတတ္သည္။
     သူ မွာထား၍လားေတာ႔ မသိပါ။ သူ႔ပတ္၀န္းက်င္မွ လူမ်ားသည္ ကၽြန္မကို ျမင္သည္ႏွင္႔ ေမးစရာ၊
ေခၚခိုင္းစရာမလိုဘဲ အလုိက္သိတတ္ၾကသည္။ ထိုသို႔ သူ႔ကုိ သြားေခၚေနစဥ္ ကၽြန္မသည္ စက္ဘိီးကို
ျဖည္းညင္းစြာ နင္းရင္း သူ႔အိမ္ကို ျဖတ္ေက်ာ္သြားမည္ျဖစ္သည္။
     မၾကာမီ သူသည္ စက္ဘီးကို အလ်င္စလုိနင္းရင္း ကၽြန္မေဘးသို႔ ေရာက္လာေပလိမ္႔မည္။
     ယခုတစ္ၾကိမ္ ကၽြန္မျဖတ္သြားရင္ေရာ...
     ကၽြန္မရင္သည္ အဆမတန္ အခုန္ျမန္လာသည္။ အရင္ကလုိ ေျပးလႊားကာ သြားေခၚေပးမယ္႔သူ ရွိပါ႔မလား။ ကၽြန္မကို သနားေသာ မ်က္၀န္းမ်ားျဖင္႔ ေငးစုိက္ၾကည့္ေနၾကမည္လား။
     ဘုရား...ဘုရား....။ ဒီမ်က္၀န္းမ်ား၊ အၾကည့္မ်ားကို ကၽြန္မေတြးရင္း တုန္လႈပ္လာေလသည္။
     မုိးအကုန္ ေဆာင္းအကူး တဖြဲဖဲြက်ေနေသာ မုိးဖြားေလးမ်ားေအာက္တြင္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လံုး ထူပူရွိန္းဖိန္းလာသည္။ ၾကည့္စမ္း။ ဘယ္တုန္းကမ်ား ဒီမိုးဖြဲေလးေတြ က်ေနခဲ႔တာပါလိမ္႔။ ကၽြန္မကို္ယ္ေပၚက
အျဖဴေရာင္ ဂ်င္းဂ်ာကင္ေလးေတာင္ စိုထုိင္းလြန္းေနျပီပဲ။
     ဂ်ာကင္ေလးကို အာရံုစိုက္မိစဥ္ခဏ ရင္အခုန္သည္ တဒဂၤ ရပ္တန္႔သြားသည္ဟု ထင္မိသည္။
သူႏွင္႔ကၽြန္မ ခ်စ္သက္ တစ္ႏွစ္ျပည့္စဥ္က သူေပးခဲ႔သည့္ လက္ေဆာင္ေလး...။
  မ်က္ရည္ၾကည္မ်ားသည္ မ်က္၀န္းအတြင္းတြင္ တစ္မဟုတ္ခ်င္း ျပည့္လွ်ံလာသည္။ အျမင္အာရံု ေပ်ာက္မသြားရန္ မ်က္ေတာင္ကို တဖ်ပ္ဖ်ပ္ခတ္ကာ မ်က္ရည္မ်ားကို ၾကိဳးစားသိမ္းရင္း သူ႔စကားသံတို႔ နားမွာ ေ၀႔၀ဲလာျပန္သည္။
“ ေမာင္တို႔  စခ်စ္ခဲ႔ၾကတာ ဒီဇင္ဘာမွာေနာ္။ ဒါေၾကာင္႔ ေအးခ်မ္းတဲ႔ေဆာင္းကို အမွတ္တရျဖစ္ေအာင္
ေမာင္က ဒီဂ်ာကင္ေလးကို ပန္းႏုအတြက္ေပးတာပါ။ ခ်စ္လက္ေဆာင္ကုိ မျငင္းေကာင္းဘူး ပန္းႏုရဲ႕၊
ပန္းႏုခ်မ္းရင္ ေမာင္႔ကိုယ္စား ေႏြးေထြးေစဖို႔ေပါ႔....”
    အဲဒီတုန္းက သူ႔ေရွ႕မွာပဲ ကုိယ္ေပၚက ၀တ္လာတဲ႔ဆြယ္တာကို ခၽြတ္ျပီး သူ႔လက္ေဆာင္ဂ်ာကင္ေလးကို ၀တ္ျပလိုက္ေတာ႔ ၀မ္းသာေက်နပ္ေနတဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာေလးကို ကၽြန္မ ေကာင္းစြာ စြဲျငိေနတုန္းပါ။
   “ သိတ္လွတာပဲ ပန္းႏုရယ္၊ ပန္းႏုအသားေလးနဲ႔ သိတ္လိုက္တယ္ကြာ။ ေမာင္ ျမိဳ႕ထဲမွာ ပုဆုိး၀ယ္ရင္း
ဒီဂ်ာကင္ေလးျမင္ေတာ႔ ပန္းႏုကိုသတိရျပီး ပန္းႏုနဲ႔လည္း လုိက္မယ္ထင္လို႔ ၀ယ္လာတာ။ ၾကိဳက္ရဲ႕လားဟင္”
    “ ေမာင္နဲ႔ပတ္သက္ရင္ စီးကရက္နံ႔ေတာင္ ၾကိဳက္တတ္ေနျပီပဲ ေမာင္ရဲ႕”
  ကၽြန္မအေျဖကို သူ သေဘာက်စြာ ရယ္ေတာ႔ ကၽြန္မလည္း သူနဲ႔အတူ ၾကည္ႏူးစြာ ေရာေႏွာရယ္ခဲ႔ဖူးသည္။
      သူႏွင္႔ကၽြန္မသည္ သေဘာထားခ်င္းလည္း အမ်ားအားျဖင္႔ တိုက္ဆုိင္ကာ ၀ါသနာတူသူမ်ားလည္း
ျဖစ္သည္။ ဂစ္တာတီးျခင္း၊ သီခ်င္းဆိုျခင္း၊ ကဗ်ာဖတ္ျခင္းတုိ႔ကို ခံုခင္သူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ အႏုပညာကို ျမတ္ႏုိးေသာ၊ အခ်စ္ကို တန္ဖိုးထားသူခ်င္းျဖစ္ပါလ်က္... သူမို႔.....
xxxxxxx
သူ႔ျခံအတြင္းမွ ႏွင္းဆီရံုတခ်ိဳ႕ကုိ အေ၀းမွ လွမ္းျမင္ေနရသည္။ ညြတ္ႏူးစဖြယ္ ႏွင္းဆီရနံ႔မ်ားးသည္ ကၽြန္မ၏ ႏြမ္းလ်လပ္ဟာေနေသာ စိတ္ႏွလံုးကို ျငိမ္းေအးေစႏုိင္မည္ မထင္ေတာ႔ပါ။
      သူနဲ႔ေတြ႕ရင္ ဘယ္လိုမ်ား စကားစရမွာပါလိမ္႔။
   “ ေမာင္နဲ႔ မေတြ႕တာၾကာျပီေနာ္...” လို႔ ေျပာရမွာလား။ “ ေမာင္ ဘာေတြလုပ္ေနလဲ။ သတင္းေတြ ၾကားေနရတယ္..” လို႔မ်ား ရန္ေတြ႔ပစ္ရမလား။ အို... မဟုတ္ေသးပါဘူး။ သူ႔ကို ရန္လုိသံႏွင္႔ ေျပာရက္မည္ မထင္ပါ။
      သူ႔အား ေမးခြန္းမ်ား အဆက္မျပတ္ ထုတ္ေနမိခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မ၏ ႏႈတ္ခမ္းအစံုသည္ တုန္ယင္ေနလိမ္႔မည္
ထင္သည္။ ေျပာမွ ေျပာထြက္ပါ႔မလား။ သူ ျပန္ေျဖမည့္စကားအတြက္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မ ခံႏုိင္ရည္ ရွိဖို႔ေတာ႔ လိုမည္။ “ ေမာင္႔ကိုေမ႔လုိက္ပါေတာ႔...” ဟု သူေျပာခဲ႔လွ်င္...။
      သူ႔အား စြန္႔လႊတ္ရေတာ႔မည္ဟု ေတြးမိတိုင္း ခႏၶာကိုယ္သည္ ေလဟာနယ္ထဲ ေရာက္သြားသလို လြင္႔ဟာျပီး ရင္ထဲတြင္ တလွပ္လွပ္ တုန္ခါလာေလသည္။
  ယခင္က ေႏြးေထြးေသာ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားသည္ မယံုၾကည္ေလာက္ေအာင္  ေအးစက္စိမ္းကားေနခဲ႔ပါလွ်င္...။
ေလသံတုိးတုိးျဖင္႔ ခ်စ္စကားႏုႏုေလးမ်ား ေရရြတ္ေျပာဆုိခဲ႔ဖူးေသာ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းမ်ားမွ လမ္းခြဲဖို႔စကားမ်ား ရက္စက္စြာ ေျပာခဲ႔ပါလွ်င္...။
ညင္သာစြာ ေထြးဖက္၍ အၾကင္နာကိုျပတတ္ေသာသူသည္ လက္ေနာက္ပစ္ရပ္ကာ ေခါင္းကုိခါယမ္း ရင္း ေက်ာခုိင္းသြားခဲ႔ပါလွ်င္...။
     ကၽြန္မ... ဘယ္လို စြမ္းအားမ်ားႏွင္႔ ရပ္တည္ က်န္ခဲ႔ႏုိင္ပါမည္နည္း။
     စိတ္မခ်မ္းေျမ့မႈႏွင္႔အတူ မယံုၾကည္ႏုိ္င္မႈသည္ ဒြန္တြဲေနျပန္သည္။ ဒီသတင္းဟာ ျဖစ္ႏုိင္ပါ႔မလား။
သူက ဒီလုိ လူစားမ်ိဳးမွ မဟုတ္ခဲ႔တာ...။
      သူ ကၽြန္မကို သိတ္ခ်စ္ခဲ႔တာ သံသယမထားရက္ေအာင္ ယံုၾကည္ေနခ်င္ေသးသည္။
ခက္သည္က သတင္းေပးသူကလည္း အပုိေျပာေလ႔ရွိသူ မဟုတ္။ သူႏွင္႔ မေတြ႔ရသည္မွာလည္း အေတာ္ၾကာေနျပီ။
      ဇေ၀ဇ၀ါအေတြးမ်ားျဖင္႔ ဦးေခါင္းသည္ ဖ်စ္ညွစ္ခံထားရသလို ကိုက္ခဲနာက်င္လာသည္။
ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရမွာပါလိမ္႔။ စက္ဘီးနင္းေနေသာ ေျခေထာက္အစံုသည္ ေလးလံေႏွးေကြးလာသည္။
      သူ၏ ရက္စက္ေသာ စကားသံမ်ားအား မၾကားနာ၀႔ံပါ။ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ ပ်က္သုဥ္းေသာဘ၀သည္
မည္သို႔ အဓိပၸါယ္ ရွိပါဦးမည္နည္း။
      တင္းထားခဲ႔ေသာ စိတ္သည္ ေပ်ာ႔ညြတ္သြားျပန္သည္။ မူးေ၀ေနေသာ ေခါင္းထဲမွ ဦးေႏွာက္သည္ ပူေလာင္ဆူပြက္ေနသည္ဟု ထင္လာမိသည္။ ျပန္လွည့္ရမည္လား။ ဆက္သြားရမည္လား။ ေ၀ခြဲမရ။
      ကၽြန္မအား သနားသလုိ ၾကည့္ေနၾကမည့္ အၾကည့္မ်ား၊ သူ႔ျခံေရွ႕မွ မ်က္၀န္းမ်ားကို ေတြးမိခ်ိန္တြင္ ရင္သည္ တုန္ယင္ေမာပန္းလြန္းလာသည္။ ေျခနင္းခံုေပၚမွ ေျခအစံုတြင္ အားမ်ား တစ္စထက္တစ္စ ပါးလ်ားယုတ္ေလ်ာ႔လာေတာ႔သည္။
xxxxxxxx

     သူ႔အိမ္ေရွ႕ ေရာက္ခါနီးတြင္မွ စက္ဘီးကုိ ရုတ္တရက္ ျပန္ေကြ႕ခ်လိုက္သည္။
ရံႈးနိမ္႔သူတစ္ေယာက္၏ ခံစားခ်က္မ်ိဳးျဖစ္႔ ၀မ္းနည္းဖိုလႈိက္ေနမိသည္။
     ကၽြန္မ၏ႏွလံုးသားထဲမွ ႏႈတ္ဆက္ျခင္းကင္းစြာ တိတ္တဆိတ္ ပုန္းေရွာင္ေနေသာ သူ႔အား ခ်စ္သူအျဖစ္မွ မႏုတ္ဖယ္ပစ္ခ်င္ပါ။ သူမလာေသာ ရက္မ်ားေၾကာင္႔ ၀မ္းနည္းအားငယ္ျခင္းမ်ား ခံစားေနရေသာ ကၽြန္မႏွလံုးသားကုိ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္းမ်ားပါ ေပ်ာက္ဆံုးမသြားေစခ်င္ေသးပါ။
      ေတြေ၀ မျပတ္သားစိတ္ေၾကာင္႔ လူညံ့တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ပါေစေတာ႔။ တစ္ေယာက္တည္းပဲ
ၾကိတ္ေဆြးေနပါေတာ႔မယ္ေလ။ သူ႔ကုိ ဘာမွ ထပ္ေမးဖို႔ မၾကိဳးစားေတာ႔ပါဘူး။ ေမွ်ာ္လင္႔ရင္းနဲ႔ပဲ စိတ္ေျဖ
ေစာင္႔ေနေတာ႔မယ္။
    သူျပန္လာမယ္႔ တစ္ေန႔...။
ဒါမွမဟုတ္ ...။
သူ ႏႈတ္ဆက္လာတဲ႔ တစ္ေန႔ထိေပါ႔။
xxxxxxxx

ေ၀(စီးပြားေရးတကၠသိုလ္)
၁၉၉၀ျပည့္ႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လ.... ေရႊသမင္မဂၢဇင္း

( မဂၢဇင္းသုိ႔ ပထမဦးဆံုး ပို႔ျဖစ္ေသာ.....၊ ပထမဦးဆံုး ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပခံရသည့္ ၀တၳဳတိုေလး ျဖစ္ပါသည္။)

3 comments:

  1. သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အၿဖစ္ေလးနဲ႕ ဆင္တယ္...

    ReplyDelete
  2. ရင္ေတြကို ေမာသြားတာပဲ... နဂိုက ၀မ္နည္းတတ္တဲ့ အခံရွိလို႔လားမသိဘူး။

    ReplyDelete
  3. ႏုပ်ဳိလတ္ဆတ္တဲ့ အေရးအသားေတြေၾကာင့္ ေမာင္နဲ႔ပန္းႏုကို မ်က္လံုးထဲမွာေတာင္ ျမင္လာမိတယ္...။ မမေ၀သရုပ္ေဖာ္ထားတာ ပန္းႏုေလးက ခ်စ္ဖို႔ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းမယ့္ပံု... :)

    ReplyDelete